روش های ارسال خانه و آشپزخانه پریلند در حال حاضر به دو شیوه پیش پرداخت و پس کرایه می باشد.

ارسال بسته های کوچک تر از یک متر، وزن کمتر از 10 کیلو از طریق پست پیشتاز انجام می شود.

ارسال بسته های پست پیشتاز برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد.

ارسال بسته های طویل و سنگین فقط از طریق باربری برای شهرستان ها و پیک برای تهران انجام می شود.

ارسال باربری و پیک به صورت پس کرایه و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

مرسوله شکستنی در تهران از طریق پیک (اسنپ باکس، اسنپ سواری، اسنپ باری) و در شهرستان از طریق باربری (اتوبوسی و کامیون) انجام می شود.

فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند هیچ گونه دخالتی در هزینه ارسال روش های پس کرایه ندارد و هزینه اعلام شده توسط شرکت های حمل و نقل فوق تعیین می شود و وجهی از خریدار بابت ارسال پس کرایه توسط خانه و آشپزخانه پریلند دریافت نمی شود.

خدمات بسته بندی در روش پس کرایه به صورت رایگان انجام می شود و فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند هزینه ای بابت بسته بندی ضدضربه از مشتری دریافت نمی کند.

ارسال کالای شکستنی جزء ممنوعات پست پیشتاز می باشد و بهتر است از این روش برای تحویل کالای شکستنی استفاده نکنید.

فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند در بسته بندی مرسولات تمامی جوانب بسته بندی صحیح و ضد ضربه را رعایت میکند، اما باتوجه به عدم پایبندی شرکت پست نسبت به ارسال کالای شکستنی، در صورت بروز آسیب به کالا، هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد و لازم است ضمن تهیه مستندات از بسته بندی و کالای دچار آسیب از طریق سامانه ثبت شکایات شرکت ملی پست و پشتیبانی تاپین، اقدام به دریافت غرامت نمایید.

در صورتی که روش ارسال بسته خود را به اشتباه انتخاب کردید، به پشتیبانی فروشگاه از طریق پیام رسان های واتساپ، تلگرام، سروش، روبیکا، بله، گپ، ایمو، پیام دهید.

مرسوله شکستنی را مقابل نامه رسان باز کنید، تا از کیفیت بسته بندی صورتجلسه تهیه کند و در صورت بروز آسیب حین حمل، بتوانید با مستندات کافی دریافت غرامت کنید.

انصراف از حرید پس از صدور بارکد پستی به هیچ وجه امکان پذیر نبوده و وجهی به خریدار عودت داده نمی شود. لزوم دریافت بسته توسط گیرنده، حضور وی در نشانی، ثبت صحیج آدرس پستی در زمان سفارش، ثبت صحیح مشخصات و عدم استفاده از حروف اختصاری و انگلیسی به جای نام گیرنده مرسوله در زمان ثبت سفارش وجود دارد و تمامی مسئولیت آن با خریدار می باشد. در صورتی که خریدار در آدرس حضور نداشته باشد و یا به هر دلیلی از دریافت بسته توسط مامور پست خودداری کند و بسته وی برگشت بخورد، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال این مسئله نخواهد داشت و تمامی مسئولیت دریافت کالا با خریدار می باشد، شایان ذکر است چنانچه بسته به فروشگاه برگشت بخورد، فروشگاه هیچ وجهی به خریدار مسترد نخواهد کرد و لازم است خریدار ضمن پرداخت مجدد هزینه ارسال، اقدام به درخواست ارسال و صدور بارکد جدید نماید. در مواردی که بسته به فروشگاه برگشت بخورد و در فعل و انفعال پروسه برگشت، آسیبی به کالا وارد شود، فروشگاه نسبت به دریافت بسته آسیب دیده اقدام خواهد کرد و هیچ مسئولیتی در قبال ارسال مجدد کالا نخواهد داشت چرا که کالا غیرقابل ارسال شده و لازم است خریدار مجددا وجه مربوط به خرید کالا را به همراه وجه ارسال پرداخت نماید.