ور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان ایمیل میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟

یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟

مالک آن مشتری جدید پریلند باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.

اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.

برای خرید از خانه و آشپزخانه پریلند، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

خیر، به صورت کاربر مهمان نیز میتوانید خرید کنید؛ اما در این صورت بدلیل نداشتن حساب کاربری امکان پیگیری سفارش از طریق پروفایل کاربری را نخواهید داشت. بنابراین توصیه می شود ابتدا در سایت عضو شوید تا بتوانید پس از خرید به صورت لحظه ای وضعیت ارسال سفارشات خود را در پروفایل کاربری رصد کنید.

چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

در مراحل ورود به حساب کاربری، روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل خود را وارد نمایید. پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

روند ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش

روی افزودن به سبد خرید بزنید
مشخصات و ادرس را وارد کنید و در پایان پرداخت کنید
فاکتور ایمیل و پیامک می شود

نحوه محاسبه هزینه پستی

روی افزودن به سبد خرید بزنید
مشخصات و ادرس را وارد کنید تا سیستم براساس وزن مرسوله و آدرس شما، هزینه پستی را محاسبه کند

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

شرایط و هزینه ارسال کالاهای بزرگ و سنگین، فوق سنگین چیست؟

اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد، هزینه ارسال آن  بسته به وزن و ماهیت کالا توسط شرکت ملی پست و باربری تعیین می شود.

چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟

با ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق میگیرد.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

باربری برای کلیه مرسوله های بزرگ و سنگین بالای 5 کیلو مانند لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

برای پرداخت اینترنتی شما به

–  شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

–  رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)

–  CVV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)

–  تاریخ انقضاء

نیاز دارید.

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

خیر، فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند فقط به شیوه پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی معتبر، فعالیت می کند.

رمز دوم ندارم، چطور می توانم خرید کنم؟

در صورتی که برای پرداخت آنلاین دچار مشکل هستید، می توانید طی ارسال پیام به پشتیبانی واتساپ؛ مشکل خود را مطرح نموده و ضمن ثبت سفارش از طریق واتساپ و صدور فاکتور، وجه را به حساب مدیریت به شماره کارت بانک ملی 6037997525151362- زهرا آقاجانی لشکاجانی، واریز نمایید. بلافاصله پس از ثبت سفارش، کارشناسان خانه و آشپزخانه پریلند، فاکتور رسمی را به ایمیل شما ارسال می کنند و کد سفارش و روند پردازش نیز به شماره شما پیامک می شود.

کد پستی ندارم، چطور می توانم خرید کنم؟

داشتن کد پستی برای جلوگیری از برگشت خوردن بسته الزامی است، اما در صورتی که آدرس شما دقیق است و تضمین می کنید که مامور پست شما را می شناسد، با در نظر گرفتن مسئولیت ثبت سفارش بدون کدپستی، میتوانید به پشتیبانی واتساپ پیام دهید و به شیوه فوق عمل کنید.

ایمیل ندارم، چطور می توانم خرید کنم؟

داشتن ایمیل برای ثبت سفارش الزامی است و فاکتور و کلیه مراحل از طریق ایمیل ارسال می شود. اما در صورتی که ثبت سفارش بدون داشتن ایمیل و صدور فاکتور را تضمین می کنید، با در نظر گرفتن مسئولیت ثبت سفارش بدون ایمیل، می توانید به پشتیبانی واتساپ پیام دهید و به شیوه فوق عمل کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با ارسال ایمیل به پشتیبانی  homeparyland@gmail.com و حداکثر تا 12 ساعت برای کالاهایی که در گروه شگفت انگیز نیستند، سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. وجه مربوطه با کسر کارمزد 10 درصدی (بدلیل مالیات و کارمزد درگاه های بانکی) طی 72 ساعت به حساب شما مسترد میگردد.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت خانه و آشپزخانه پریلند شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

در صورت نداشتن حساب کاربری در سایت پریلند میتوانید به پیشتیبانی ایمیل ارسال کنید. یا از طریق تلگرام یا اینستاگرام با ارسال کد سفارش، پیگیر روند ارسال کالای خود باشید.

در صورت بروز آسیب به مرسوله، چکار کنم؟

کلیه مرسوله ها در بسته بندی مناسب و ضد ضربه لفاف کارتن، پلاستیک حبابدار، فوم ضدضربه، کاغذ و مقوای ضربه گیر تحویل پست می شود. در صورتی که بسته دریافتی شما دچار شکستگی گردید می توانید از طریق سایت شرکت ملی پست ثبت شکایت کنید و غرامت دریافت نمایید.

روش های ارسال خانه و آشپزخانه پریلند چیست؟

روش های ارسال خانه و آشپزخانه پریلند در حال حاضر به دو شیوه پیش پرداخت و پس کرایه می باشد.

ارسال بسته های کوچک تر از یک متر، وزن کمتر از 10 کیلو از طریق پست پیشتاز انجام می شود.

ارسال بسته های پست پیشتاز برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد.

ارسال بسته های طویل و سنگین فقط از طریق باربری برای شهرستان ها و پیک برای تهران انجام می شود.

ارسال باربری و پیک به صورت پس کرایه و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

ارسال بسته ها با تیپاکس به صورت پس کرایه و برای سفارشات بالای 400 هزار تومان انجام می شود. هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد.

کالای شکستنی به چه صورت ارسال می شود؟

مرسوله شکستنی در تهران از طریق پیک (اسنپ باکس، اسنپ سواری، اسنپ باری) و در شهرستان از طریق باربری (اتوبوسی و کامیون) انجام می شود.

فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند هیچ گونه دخالتی در هزینه ارسال روش های پس کرایه ندارد و هزینه اعلام شده توسط شرکت های حمل و نقل فوق تعیین می شود و وجهی از خریدار بابت ارسال پس کرایه توسط پریلند دریافت نمی شود.

خدمات بسته بندی در روش پس کرایه به صورت رایگان انجام می شود و فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند هزینه ای بابت بسته بندی ضدضربه از مشتری دریافت نمی کند.

ارسال کالای شکستنی جزء ممنوعات پست پیشتاز می باشد و بهتر است از این روش برای تحویل کالای شکستنی استفاده نکنید.

فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند در بسته بندی مرسولات تمامی جوانب بسته بندی صحیح و ضد ضربه را رعایت میکند، اما باتوجه به عدم پایبندی شرکت پست نسبت به ارسال کالای شکستنی، در صورت بروز آسیب به کالا، هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد و لازم است ضمن تهیه مستندات از بسته بندی و کالای دچار آسیب از طریق سامانه ثبت شکایات شرکت ملی پست و پشتیبانی تاپین، اقدام به دریافت غرامت نمایید.

در صورتی که روش ارسال بسته خود را به اشتباه انتخاب کردید، به پشتیبانی فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند از طریق پیام رسان های واتساپ، تلگرام، سروش، روبیکا، بله، گپ، ایمو، پیام دهید.

مرسوله شکستنی را مقابل نامه رسان باز کنید، تا از کیفیت بسته بندی صورتجلسه تهیه کند و در صورت بروز آسیب حین حمل، بتوانید با مستندات کافی دریافت غرامت کنید.

چطور میتوانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا  ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری ، از طریق ایمیل به امور مشتریان خانه و آشپزخانه پریلند اطلاع داده شود. توجه فرمایید، سایت خانه و آشپزخانه پریلند در ارسال کلیه مرسوله ها دقت کافی را دارد و از ارسال کالای معیوب خودداری می کند. بنابراین کالای ارسالی توسط خانه و آشپزخانه پریلند با ضمانت کیفیت و اصالت به خریدار ارائه می شود و قابل مرجوع نمی باشد. در خصوص کالاهای چینی، گارانتی وجود ندارد و این محصولات پیش از ارسال از نظر فنی و فیزیکی تست و کاملاً سالم ارسال می شوند. در صورت بروز آسیب در حین ارسال پستی، کلیه خسارات وارده بر عهده پست بوده و از طریق ذکر شده فوق، می توانید نسبت به دریافت غرامت از پست اقدام کنید.

لطفا از مرجوع نمودن کالای خریداری شده و بازگشت آن خودداری نمایید و فقط از طریق سایت شرکت ملی پست ثبت شکایت کنید و غرامت دریافت نمایید.

کلیه محصولات پیش از ارسال بررسی کامل و تست فنی می شوند و به هیچ عنوان کالای معیوب ارسال نمی شود. خصوصا در مورد کالاهای چینی که گارانتی ندارند، محصول چند دقیقه تست فنی می شود و پس از اطمینان از سلامت آن؛ بسته بندی و ارسال می شود.

بنابراین کالای ارسالی توسط خانه و آشپزخانه پریلند با ضمانت کیفیت و اصالت به خریدار ارائه می شود و قابل مرجوع نمی باشد.

بسته بندی کلیه مرسولات، لفاف پلاستیک ضدضربه، مقوا و نایلون است؛ با این وجود بدلیل ایجاد فشار و ضربه حین انجام پروسه پستی ممکن است به کالا آسیب وارد شود. لذا کلیه مرسولات فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند بیمه بوده و جبران خسارت خریدار از طریق بیمه انجام می شود.

در صورت بروز آسیب در حین ارسال پستی، کلیه خسارات وارده بر عهده پست بوده و از طریق ذکر شده فوق، می توانید نسبت به دریافت غرامت از پست اقدام کنید.
لطفا از مرجوع نمودن کالای خریداری شده و بازگشت آن خودداری نمایید و فقط از طریق سایت شرکت ملی پست ثبت شکایت کنید و غرامت دریافت نمایید.

چطور میتوانم سفارش را لغو کنم؟

برای انصراف از خرید، تا ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه میتوانید از طریق ارسال ایمیل به پشتیبانی اطلاع دهید. پس از آن خرید شما وارد پروسه پردازش انبار می شود و دیگر امکان انصراف وجود نخواهد داشت.

در صورتی که خرید شما مشمول کوپن تخفیف بود، در صورت انصراف از خرید وجه مربوط به کوپن تخفیف از مبلغ پرداختی کسر خواهد شد و مابه التفاوت به حساب شما واریز می شود.

در صورت لغو سفارش، مبلغ با کسر 10 درصد کارمزد بانکی به حساب مشتری واریز خواهد شد. توجه نمایید این مبلغ بدلیل مالیات سالانه و کارمزد دریافتی توسط درگاه های بانکی از مجموع صورتحساب شما کسر می گردد و فروشگاه دخالتی در این مبلغ ندارد.

چطورمیتوانم از طریق پیک موتوری، کالای خریداری شده را دریافت کنم؟

در صورتی که در تهران هستید و مایل نیستید خرید شما در پروسه ۱-۳ روزه پست درگیر شود و درخواست پیک موتوری دارید، میتوانید از طریق هماهنگی با مدیران فروش خانه و آشپزخانه پریلند ؛ درخواست پیک موتوری نمایید. برای ثبت سفارش ارسال با پیک موتوری در سایت، در صورتی که گزینه ارسال با پیک موتوری برای شما فعال نشد، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید. هزینه ارسال کاملاً وابسته به آدرس شما و براساس نرخ کرایه پیک موتوری اسنپ خواهد بود. پرداخت هزینه پیک در محل و برعهده مشتری می باشد.

اگر بخواهم سفارش اسنپ را کنسل کنم، آیا هزینه اسنپ برگردانده می شود؟

در سفارشاتی که مشتری درخواست ارسال با پیک می کند، پس از تحویل بسته به اسنپ باکس، چنانچه مشتری بخواهد سفارش را لغو کند، حتی در صورت مغایرت کالا؛ هزینه اسنپ قابل برگشت نمی باشد.

چطور میتوانم سفارش را پیگیری کنم؟

پس از ارسال مرسوله شما به پست، کد مرسوله از طریق پیامک به شما ارسال خواهد شد و میتوانید به طور لحظه ای در سایت رهگیری مرسوله پستی؛ پیگیر وضعیت سفارش خود باشید.

آدرس سایت های زیرمجموعه پریلند چیست؟

سایت اصلیhttps://parylandproduct.ir
فست پریلندhttps://fastparyland.ir
آرایشی و بهداشتی پریلندhttp://parylandbeauty.ir
خرازی پریلندhttp://kharazyparyland.ir
اسباب بازی پریلندhttp://toysparyland.ir
اکسسوری مو پریلندhttp://accessoryparyland.ir
خانه و آشپزخانه پریلندhttps://homeparyland.ir
زیورآلات پریلندhttp://javaherparyland.ir
لباس زیر پریلندhttp://underwearparyland.ir
مزون پریلندhttp://mezonparyland.ir
سوپرمارکت پریلندhttp://parylandsupermarket.ir
کالای خواب پریلندhttp://sleepparyland.ir
لوازم تحریر پریلندhttp://parylandschool.ir
ملزومات خودرو پریلندhttp://carparyland.ir
کیف و کفش پریلندhttp://parylandcharm.ir
عطر پریلندhttp://perfumeparyland.ir
عمده فروشی پریلندhttp://omdeparyland.ir

آدرس شبکه های اجتماعی پریلند چیست؟

فروشگاه پریلند با ۱۰ پیچ اینستاگرام و ۱۰ کانال تلگرام به مشخصات زیر فعالیت می کند.

پیچ اصلی پریلند

parylandproduct@

جواهرات

javaherparyland@

اسباب بازی

toys_paryland@

لباس زیر

underwear_paryland@

اکسسوری مو

accessory_paryland@

خرازی

kharazy_paryland@

مزون آنلاین

mezon_paryland@

خانه و دکوراسیون

home_paryland@

آرایشی و بهداشتی

paryland_beauty@

سوپرمارکت

paryland_supermarket@

چطور میتوانم وجه سفارش را پرداخت کنم؟

پرداخت آنلاین از طریق وبسایت فروشگاه امکان پذیر است. روش پرداخت تنها به صورت پرداخت امن بانکی از درگاه بانکی پریلند میسر است و روش دیگری برای پرداخت وجود ندارد.

مرسوله با چه روش هایی ارسال می شود؟

امکان ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان

روش‌های ارسال: باربری های درون شهری یا برون شهری، پست سفارشی، پست پیشتاز، پیک

جزئیات ارسال

ارسال کالای حجیم از طریق باربری صورت می گیرد. ارسال کلیه محصولات از طریق پست پیشتاز و برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد. ارسال سفارشات بسته به محصول؛ بین ۳ تا ۱۰ روز کاری انجام می شود. محصولاتی که در شگفت انگیز هستند؛ امکان ارسال فوری در همان روز سفارش را دارند.

در چه شرایطی سفارشم توسط سایت خود به خود لغو می شود؟

در مواردی که آدرس پستی مشتری با نقص مواجه باشد و بسته بدلیل عدم ثبت اطلاعات صحیح آدرس و شماره تماس توسط مشتری قابل ارسال نباشد، سفارش از طرف سایت لغو می شود. این لغو باتوجه به نقص از طرف مشتری با کسر کارمزد همراه خواهد بود و هزینه مسترد شده به مشتری با کسر کارمزد بانکی خانه و آشپزخانه پریلند ، به حساب مشتری پرداخت می شود.

در مواردی که محصول بدلیل مغایرت قیمت یا موجودی، آسیب کالاهای موجود در انبار، عدم تامین موجودی توسط تولید کنندگان، از طرف خانه و آشپزخانه پریلند غیرقابل ارسال باشد، هزینه کالا و ارسال، به حساب مشتری مسترد میگردد. این استرداد بدلیل نقص از طرف فروشگاه مشمول کارمزد نمی باشد و تمامی هزینه پرداختی مشتری عینا طبق فاکتوری که در سیستم سایت ثبت می شود و نسخه دیگری از آن به ایمیل مشتری ارسال می گردد، به حساب مشتری عودت داده می شود (توجه: در صورتی که درگاه بانکی از مشتری کارمزد کسر کرده باشد، این کارمزد به حساب پریلند واریز نشده است و مربوط به درگاه بانکی است، خانه و آشپزخانه پریلند عینا وجه پرداخت شده مشتری را طبق فاکتور عودت می دهد).

لغو در هر زمانی از پروسه پردازش توسط فروشگاه، قابل انجام است و مشمول شرایط فوق خواهد بود.

رویه‌های تست و مرجوعی کالای خریداری شده چیست؟

امکان مرجوعی از طرف خریدار وجود ندارد. امکان لغو سفارش از طرف مشتری وجود ندارد.

در موارد معدودی که موجودی محصول به اتمام رسیده باشد، سفارش توسط فروشگاه لغو و وجه واریزی به حساب فروشگاه به همان شماره کارتی که مشتری با آن خرید نموده است مسترد می گردد و از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی می شود.

برای پیگیری سفارش؛ لازم است در سایت ثبت نام نموده و از طریق صفحه کاربری به وضعیت سفارشات خود دسترسی داشته باشید.

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با خانه و آشپزخانه پریلند ، بخش ‏سؤالات متداول، شرایط و ضوابط و قوانین فروش را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

از برقراری تماس تلفنی با شماره ثابت و تماس یا پیامک به شماره واتساپ؛ خودداری کنید و تنها از روش ارسال ایمیل و ارسال پیام واتساپ استفاده کنید.

پشتیبانی واتساپ 09307943342

سامانه پیامکی پریلند ۵۰۰۰۴۰۰۰۲۶۵۶۱۰

ایمیل پشتیبانی homeparyland@gmail.com

مقررات ارسال و تحویل

رسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان از طریق پست پیشتاز

روش‌های ارسال: باربری های درون شهری یا برون شهری، پست سفارشی، پست پیشتاز، پیک

جزئیات ارسال

ارسال کالای حجیم از طریق باربری صورت می گیرد.

ارسال کلیه محصولات از طریق پست پیشتاز و برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد.

ارسال سفارشات بسته به محصول؛ بین ۳ تا ۱۰ روز کاری انجام می شود. محصولاتی که در شگفت انگیز هستند؛ امکان ارسال فوری در همان روز سفارش را دارند.

روش ارسال پس کرایه، هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد. در صورت انتخاب روش ارسال پست پیشتاز برای بسته های شکستنی؛ طبق رویه پست پیشتاز عمل می شود.

ارسال باربری (پس کرایه) برای بسته های بزرگ و سنگین (طول بیشتر از یک متر و وزن بالای 10 کیلو) شهرستان انجام می شود و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

ارسال پیک در تهران (پس کرایه) برای تمامی بسته ها انجام می شود و هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

ارسال با تمامی روش های فوق برای سفارشات بالای 20 میلیون تومان رایگان می باشد.

در صورتی که مشتری در زمان دریافت بسته اقدام به لغو سفارش کند، و از پذیرفتن بسته خودداری نماید، هزینه کالا و هزینه ارسال پستی قابل استرداد نمی باشد و وجهی به مشتری بازگشت داده نمی شود.

در مواردی که مشتری در زمان دریافت بسته با روش ارسال رایگان در آدرس حضور نداشته باشد و یا به هردلیلی نامه رسان نتواند بسته را به وی تحویل دهد، کالا به فروشگاه برگشت می خورد و ارسال مجدد کالا، مشمول دریافت هزینه ارسال می باشد.

در مواردی که به دلیل فوق کالا برگشت بخورد و محصول در حین ارسال دچار آسیب شود، هزینه غرامت کالا از مشتری دریافت می شود.

هزینه ارسال پیک و باربری به هیچ وجه تحت کنترل فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند نمی باشد و فروشگاه مسئولیتی در قبال آن ندارد. هزینه ارسال در روش های پس کرایه براساس وزن و ابعاد بسته، نرخنامه شرکت خصوصی مورد نظر، بیمه و… توسط همان شرکت دریافت می شود و فروشگاه پریلند هیچ دریافتی در این زمینه از مشتری ندارد.

تمامی خدمات بسته بندی خانه و آشپزخانه پریلند به صورت رایگان انجام می شود و فروشگاه هیچ هزینه ای بابت بسته بندی دریافت نمی کند.

در سفارشات پست پیشتاز، هزینه کمی بابت بسته بندی دریافت می شود و مابقی هزینه مربوط به صدور بارکد پستی می باشد.

فروشگاه خانه و آشپزخانه پریلند ، هیچ شعبه حضوری ندارد و تنها به صورت آنلاین فعالیت می کند.